Tuesday, November 25, 2008

Moja impreza urodzinowa


Odbyla sie w sobote :) Bardzo udana impreza, nawet policja przyjechala :P Ja se udo i noge rozkroilam..haha... Tz. szklo mi rozkroilo, ale bylo really really really fun :)
Fotki wszystkie
mozecie obejrzec na szwedzkim blogu :)

Ja, Matthias --- Ja, Felix

Niebieski jezyk --- Emi, Ja, Karo

Matthias, Ja --- Christian, Ja

Natalia (moja nauczycielka ruskiego :P), ja, Sveta --- Shoty-roulette :P

Karo, Ja --- Max, Markus, Ja, Matthias

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

39 comments:

Anonymous said...

O jaa mam taka samą ruletkę, ale jeszcze nie ochrzczoną :P Hehe no to widzę, że impra udana :D

Vicky M said...

no bylo super :) ale z ruletka trzeba uwazac :P

Anonymous said...

?? Jak to ?? A gdzie twoje AŁTY? Przecież się tak "przyjaźnicie"?! Nie wpadli na urodziny? "Gwiazdo"? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHHAHHAHHAHAH

Południowiec.

Anonymous said...

oj dziewczyno ty masz wyobraznie.. jakbys nie zauwazyla odwalasz sporu kawal kiczu i na sile chcesz byc fajna.

Vicky M said...

zuty jak chesz wiedziec moj drogi i kadra narodowa i a sa na treningach w skandynawi. W sobote mieli wylot :) pozdrawiam

Anonymous said...

No jasne kurwa, zawsze sobie wszystko wytlumaczysz. A twoja waga to efekt zatrzymania wody w organizmie? Dno.

Moze i polecieli ale gowno co tam masz. Nigdy z nimi nie wychodzisz, chyba ze ich spotkasz przypadkiem, bo to jedyne co w zyciu robisz. Lazisz i ich szukasz. Zenado.

poludniowiec

Vicky M said...

Tak wlasnie to jest moj cel w zyciu ich szukac i znajdywac :) Trafiles, kurde..no.. :)

Anonymous said...

Nie liczyłem na inną odpowiedź od kogoś twojego pokroju. Dlaczego? Bo taka jest prawda. Wiem że nie chodzisz z nimi nigdzie, tylko z przypadku spotykasz, robisz zdjecia (zacznij je oglądać, może dojdziesz do jakiś wniosków, np minus 40 kg? mniej obcisłe ubrania? zaprzestanie obwieszania się podróbami diora? )
Niebawem się widzimy!!! :-D
Południowiec.

Vicky M said...

Daj se spokoj chlopcze, moim zdaniem jestes zenujacy :)

Anonymous said...

I co? Nie odpowiesz na nic? Pewnie. Waleeeeeeeeeeeeeeń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahahahahahaha do zobaczenia soon!!!!!

południowiec

Anonymous said...

Ja odpowiem. A ty niby za kogo się uważasz żeby krytykować innych? Bo z twoich wypowiedzi wnioskuję, że jesteś typowym dzieckiem internetu, które krytykuje innych chociaż nawet ich nie zna bo w ten sposób podnosisz swoją samoocenę. A jedyne co w swoim zyciu osiągnąles to nauczyłes się obsługiwać komuter. niestety...

Anonymous said...

A i czekam na kolejną notkę

Anonymous said...

Moniko heh strasznie mnie zabolała twoja ocena.
Tak sie składa że znam i widziałem nie raz. Po co notabene się wtrącasz, obrońca czy jak? Nie do ciebie mówię więc wara.

Południowiec

Anonymous said...

gratla med dagen som var :-)

Anonymous said...

Btw. en liten dedikasjon til deg, Vicky... om folk som er bare misunnelig ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=AaQcnnM2a70

Slik som de synge
"Lass die Leute reden und hör ihnen nicht zu.Die meisten Leute haben ja nichts Besseres zu tun" - eller - "Es ist ihr eintöniges Leben, was sie quält.Und der Tag wird interessanter, wenn man Märchen erzählt"

Cheers
;-)

Anonymous said...

Wiesz nie rozumiem cię po prostu. Nie widze cię a wyczuwam dziwną nerwowośc w twoich wypowiedziach. Nie wiem czemu aż tak podnosi ci się ciśnienie. Wyluzuj człowieku nie lubisz jej to nie czytaj, nie komentuj, nie obrażaj, nie trać zdrowia i wszyscy bedą szcześliwi łacznie z tobą. Rzeczywiście moze nie mam uprawnien zeby się wtracac ale uwazam ze skoro twoje komentarze są jawne to nie potrzebuję zadnego pozwolenia na powiedzmy przyłaczenie się do dyskusji. Pozdrawiam i łacze wyrazy szacunku

Anonymous said...

Kiedy wyniki konkursu ;p ?
miały być po Libercu i chyba nie było ;]

Anonymous said...

Co tu dużo mówić, południowiec ma rację.. powinnas przestać robic pokazówę.. Przez to, że nakupisz sobie 3 tony ciuchów a'la Chanel, Dior, D&G i cała reszta i zrobisz temu zdjęcie po czym wrzucisz na bloga, chcesz byc postrzegana jako fajna laska? To działa zupełnie odwrotnie..13-letnie dziewczynki sa tobą zafascynowane, bo robisz z siebie gwiazdę, którą wcale nie jesteś, a ludzie inteligentni dostrzegają twoja pustotę. ot co.

Anonymous said...

coś tu ostatnio cicho u Ciebie...;] byłas na ostatnich konkursach?;> moze coś napiszesz? pozdrawiam:*

Anonymous said...

im więcej patrze na twoje zdjęcia tym bardziej odrzuca mnie od jedzenia.. ile ty ważysz dziewczyno??

Anonymous said...

Swoją drogą południowiec ma trochę racji, skoro nie było AUTów to gdzie w takim razie był Arthur, taki twoj przyjaciel i Mario?? Oni chyba nie pojechali na treningi...nie zaprosilas takich przyjaciol?? oj brzydko!!!!!

Anonymous said...

No gdzie sie podziewasz? Szykujesz sie na Pragelato co? Mam nadzieje ze chociaz troche brzuszkow cwiczysz?

Czekamy na dalszy ciag uciesznych, wyssanych z palca historii najslawniejszej bajkopisarki.
Do zobaczenia wkrotce. Klaniam sie nisko, po same pizXXisko :D

poludniowiec

Vicky M said...

hahaha..poludniowcu, bawisz mnie serio, dzieki za posty. ewidetnie widac ze masz zajebiste zycie w PL :)

jak chcesz wiedziec to sipakowuje, pakuje itd. bo lece za 5 dni do szwecji. do Pragelato sie nie wybieram, dopiero bede na turnieju czterech skoczni. a czy jakies bajki ci napisze na dobranoc to zobaczymy :)

Anonymous said...

Dobrze ze cie bawie, zobaczymy kto sie bedzie tak szeroko usmiechac juz niebawem. Nie jestem pewnien czy ty :))

poludniowiec

Anonymous said...

południowcu, proszę, zakończ swoją krucjatę- niekiedy szkoda zuzywac klawiaturę;)


btw, i tak masz u mnie piwo


D

Vicky M said...

a z jakiego powodu to mialo by byc?
Bo zebys sie nie mylil :)

Anonymous said...

Ten zakiecik masz fajny (:

Anonymous said...

Impreza musiała być udana, co ??
:D Pozdro

Anonymous said...

O matko, co za żal!! Na pewno się uchlałaś!!!!

Anonymous said...

dawno nie wchodziłam na Twojego bloga :) widać, że miałaś udaną impreze ;)

co, do tych "inteligentnych" komentarzy to poprostu żal!! po, co tutaj wchodzicie? aby kogos obrażac? co, z tego jak Vicky wygląda i jak się ubiera? z tych waszy komentarzy można wywnioskować, że nie jesteście tolerancyjni!
taka moja rada: popatrzcie najpierw na siebie, a potem na kogoś!!!

pozdrawiam cieplutko;*

Anonymous said...

Wszystko spoko ale dlaczego nie piszesz tutaj w ogóle notek?

Na szwedzkim można zdjęcia pooglądać i poczytać jedynie to co po angielsku, bo wiesz- raczej niewiele osób zna język szwedzki.
My tu czekamy na coś nowego- chcemy wiedzieć co się u Ciebie dzieje ;).

pozdro Vicccc:P

Anonymous said...

Zgadzam się z martulą :)
Pozdrawiam

Anonymous said...

oko za oko
ząb za ząb
a grube dupsko vicky za pieniądze!!

Anonymous said...

kObietO pOwiekszylas usta? Tobie sie nudzi... niedlugo kolejna operacja plastyczna?

Anonymous said...

ładnie wygladasz. tylko usta niepotrzebnie robilas ;)

Anonymous said...

może lepiej sobie odessać to i owo

Anonymous said...

a wy znowu swoje!! dajcie sobie siana bo to sie staje nudne!! wam by sie przydala jakas operacja mozgu, moze byscie zmadrzeli i stali sie bardziej tolerancyjni!!!
to jest sprawa Vicky co robi, a nie was!! nikt nie krytykuje tego co, wy robicie!!!!

Tylko Vicky po Polsku said...

widze ze tu juz dyskusja sie zacela, no to zobaczymy co bedzie pod nowym postem. no ale fakt faktem to oja sprawa czy se usta powiekszam czy nie :) Moje zycie, no ale kazdy ma prawo na swoje znadnie :)

pozdrawiam

Anonymous said...

To kiedy masz ten zabieg odsysania?