Sunday, December 21, 2008

Nowości


Heyka! Co tam u was?

Ja 12-go przyleciałam do Szwecji, do Malmoe. 16-go polecialam do Sztokholmu odwiedzić znajomych. Niewiem ilu z was wchodzi na szwedzkiego bloga, no ale z koleżanka powiekszyłyśmy se usta produktem Restylane Lipp w klinice ZMedical, która jest jedną z najlepszych w Sztokholmie.

Restylane Lipp wstrzykuję się w usta po znieczuleniu. Znieczulenie czuję się trochę, ale potem samo Restylane nie boli. Usta po zabiegu oczywiście trochę puchną, ale najgorzej jest na drugi dzięń, wtedy są one naprawde ogromne. Usta powiekszyłam w piątek, że wszystkie fotki które widzieliście to nie jest rezultat taki jaki ma być. Kiedy opuchlizna zejdzie, wtedy będą onę dużo mniejsze.

Poniżej dam trochę fotek ze Sztokholmu. filmiki za to macie na szwedzkim blogu.

27-go lece spowrotem do Austri, 28-go już jadę na Turniej Czterech Skoczni :) Kto w tym roku wygra? Schlieri, narazie on skacze zaledwie na 80 procent ze swoich możliwości, po świętach zobaczycie eksplozje.


A jeszcze co do mojego szwedzkiego bloga i że nie rozumiecie co ja pisze. Możecie kopiować posty z szwedzkiego i włożyc w Google Translate. Fakt że przetłumaczenie nie jest jakieś super, ale wtedy będziecie się oriętować chociaż trochę o co chodzi :)




Stureplan

Grand Hôtel




Grand Hôtel



Grand Hôtel w tle









Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

92 comments:

Anonymous said...

Otyla w podrobkach i sztucznych rybich ustach, gratuluje i zycze wesolych swiat :)

antyfanka tandety

Anonymous said...

To kiedy masz ten zabieg odsysania?

Anonymous said...

O, widze Vicky plastic fantastic, haha ;D
Ale powiem Ci szczerze że fajnie to wygląda ;D
Pozdrawiam ;)

botox: Tobie to chyba odesslali, ale mózg ;]

Anonymous said...

dajesz za te hotele? slyszałem ze nie pracujesz to skad masz kase? sponsoring rodzicow w tym wieku? Zenada parowo///

Antyfan

Anonymous said...

chyba sponsoring alfonsów..........

może mózgu nie mam ale nie mam też tłuszczu

Vicky M said...

Oczywiscie ze zyje z rodzicow, aby z czego. Ja, studiuje, skad bym miala tyle kasy zeby i placic mieszkanie, ciuchy i wszystko?

zenada, nie tak napewno tego nie czuje. Dla moich rodzicow sa najwazniejsze studia a nie zebym pracowala i zarabiala na siebie. Maja mozliwosci zeby mnie utrzymywac to i to robia po prostu. I nie czuje ze jest tojakas zenada. No ale kazdy ma swoje spojrzenie.

Anonymous said...

Wiekszosc ludzi juz w tym wieku pracuje, nie czujesz ze w penwym momencie nie wypada juz ciagnac od rodzicow na podroby diora, powiekszanie ust itd?
Studia najwazniejsze? hahahaha wyobrazam sobie jak ty tam zakuwasz! Ty nie robisz nic poza zarciem, co widac golym okiem i udawaniem ze masz kase. Gowno masz i gowno zawsze bedziesz miala.

antyfan tandety

Anonymous said...

w końcu jakaś notka;] super uuusta;] pozdrawiam i Wesołych Świąt życze;)

Anonymous said...

Ja zastanawiam sie skad w was tyle jadu i zazdrosci? inaczej tego opisac nie mozna...boli Cie to, że Ty nie powiekszasz sobie ust? przeciez to nie Twoja sprawa... czy ktos powieksza czy tez nie. albo jesli chodzi o kase od rodzicow? boli Cie ze Ty musisz pracowac a inni nie,zeby studiowac? Inaczej nie da sie tego odebrac.
pozdrawiam i zycze wesolych swiat
ciesze sie Vicky,ze nowa notka:* calusy

Anonymous said...

ahhh piekne usta :)

Grunt to naturalnosc ^^
Wesolych Swiat ^^

Vicky M said...

ciesze sie antyfanie ze tyle wiesz o moim zyciu :) mam nadzieje ze twoje jest zajebiste ^^

a co do tego ze ludzie w moim wieku pracuja, owszem sa tacy, mi jednak narazie studia starczaja. na koncu mety zobaczymy kto lepiej wyjdzie

Anonymous said...

no to wkoncu sie doczekalam na tym blogu notki :))
Gdzie spedzasz swieta?
pozdrowionka

Anonymous said...

komuś odessali mózg (czyt. botox, antyfan itd)
ja Vicky nie zazdroszcze bo czego, ale nie wtrącam się w jej życie a jeśli jej rodziców stać na studia i ogolne utrzymywanie córki to super, nie kazdy ma takie szczescie
nie wiem jak wy, ale dla mnie liczy się wnętrze człowieka nie wyglad-jeśli poznacie Vicky osobiscie to się na jej temat wypowiadajcie, a nie jeśli jej nie znacie!!!
może kiedys uda mi sie poznać (jeśli za rok podczas LGP bedzie spotkanie;) )
pozdrawiam

Wesołych Świąt życze;)

Anonymous said...

buahahahha spotkanie na lgp, ja rowniez przybede Vik i bede musial zobaczyc to na zywo, przez net jest fatalnie, moze na zywca chociaz daje rade bez wora.

Pozdro, a w sumie wcale nie pozdro!

Antyfan

Anonymous said...

Uwierz mi ze na zywca fcale nie jest lepiej ... wrecz przeciwnie. Sory ale uwazam Cie za bardzo zarozumiala osobe. Niestety mialam to "szczescie" przebywania z Toba jak i na konkursie tak i w MO NIE POLECAM

Vicky M said...

kazdy ma prawo do swojego zdania, i kazdy napewno mnei ani nie lubi ani nie bedzie lubiec jak spotka, tak i jak ja wszystkich osob nie lubie ktorych spotykam :)

Anonymous said...

zarozumiala? Zeby byl jeszcze powod bo ani inteligencji ani urody nie widac. Urody buahahaha no chyba ze wielkiego wieloryba wciskajacego sie w za male ubrania.

:/// zażenowany

Anonymous said...

Zgadzam się z botoxem, antyfanem i innymi o tym samych zdaniu co oni :D

LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Masz rację Luna. To nie ich sprawa jak Vicky wygląda itp. Ja uważam, że jest bardzo ładna i bardzo chciałabym ją poznać :D Wygląda na bardzo interesującą osobę. Jak coś Wam nie pasuje w Vicky, czy w jej blogu(który jest super) to nara!
Vicky!!! Jesteś super i mam nadzieję kiedyś Cię poznać. Chciałam Ci jeszcze życzyć Wesołych Świąt i zajefajnego Sylwestra. Już czkam na notkę z fotkami z imperzy sylwestrowej :***

Anonymous said...

OMG! Jak można być fanką Vicky?????????????????????????
FUUUUUUUUUUUJ!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Tak. Kaszaloty są bardzo piękne i wdzięczne. Ale na ogół gdy ludzie porównują Vicky do tych jakże pełnych gracji stworzeń, mają na myśli inny aspekt niż ich urodę. Mianowicie masę.

LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
Vicky M said...

Olla, bedziesz z mama na turnieju calym??

dzieki za wszystkie komentarze, zawsze beda lovers and haters, po prostu zycie toczy sie dalej, a ludzie co maja zawisc niech ja maja ich problem :)

pozdrawiam,

Anonymous said...

Ok ludzie, od dziś porównujemy Vic do płetwala błękitnego. Może to lepsze, jednakże kaszalot to słowo krótsze i bardziej melodyjne. Luna Riddle, podniecaj się dalej, Twoje komentarze są rozbrajające. Nadajesz się na dziennikarkę, ale nie sportową, a taką z "Życia na gorąco", "Bravo girl" albo "Faktu".

Anonymous said...

botox ty się lepiej przymknij!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ale ja nic nie mówię, lecz piszę.

Anonymous said...

no to nie pisz lepiej nic więcej, bo jak to widzę to mi się nie dobrze robi od twojego odoru ty głupi parówkarzu!

Anonymous said...

Widzisz mnie? Aż tak się roztyłem?

Anonymous said...

botox - i inni krytykujący - skoro jesteście tacy "mądrzy" dlaczego nie podpiszecie swoim imieniem? co boicie się?
a jak dla mnie płetwal błękitny to piękny ssak, nie wiem czego się czepiacie? :) kaszalot tez niczego sobie :) wy chyba nie wiecie jak owe zwierzęta wyglądaja :)

Anonymous said...

kebyś ty jeszcze umioł czytać! dziecko do pedałówy z tobą!

Anonymous said...

No właśnie, ja nikogo nie krytykuję, czego wy się wszyscy czepiacie? Vicky jest piękna niczym owe ssaki.
Chcesz poznać moje imię martula? A co by Ci to dało? Chcesz się umówić?

Anonymous said...

widzę, że ktoś tu ma ochotę na zabiegi botoxem : P

Anonymous said...

Zawsze do usług, pod warunkiem, że ów ktoś wygląda lepiej od Vicky.

LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

A propos pieniędzy na studa - w Polsce sporo studentów jakoś egzystuje dzięki rodzicom, więc nie wiem o co chodzi :) Na siłę szukacie problemów - primo. Secundo - proponuję krytycznie spojrzeć w lustro, a nie oceniać innych. Serdeczności.

Anonymous said...

Patrzę w lustro i widzę anioła ;) (joke)

Anonymous said...

Ja wróce do jednej nurtującej sprawy...Jak sama Vic zaproponowała tłumaczenie sobie jej tekstow w transatorze tak zrobiłam i trafilam na ball w stams..vic jak sie czujesz gdy calujesz sie z gregorem na oczach jego dziewczyny co??dobrze ci z tym co?? nie dosc ze brak szacunku do siebie to do innych..i podejrzewam ze notke o tym ze ci powiedzial ze cie kocha napisalas swiadomie i celowo, ale czemu nie powiedzialas ze nie mowil ci tego w twarz tylko kolezance co?? pozdrowki :)

Anonymous said...

No Luna, kręci mnie chirurgia plastyczna. Oglądać plastik w czystej postaci - to jest to! Na razie oglądam go sobie na tym blogu.

Anonymous said...

l.riddle chce byc dziennikarka a takiej glebokiej alegorii nie rozumie

LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Zaraz sie zesram Wiktorio, ty sadzisz ze mozna ci czegos zazdrosic? Slucham czego!! NO slucham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Och moja droga nie wymagaj szacunku dla kogoś kto sam się nie szanuje!

R said...

Spadam z krzesła czytając tę dyskusję xD

Anonymous said...

@botox z tobą w życiu bym sie nie umowila - jeszcze nie jest zemną tak źle!!
a chodzilo o to, ze każdy jest mądry go sie nie ujawnia - jestem ciekawa czy to, co tutaj m.in ty piszesz powiedziałbyś prosto w twarz Vicky?

@Rumi mam nadzieje, ze cała jestes?:P

R said...

No żyję :D Ale to jest śmieszne :D Ja jestem gorsza niż Vicky a nikt mnie nie bluzga!

Anonymous said...

Luna, ty i panna Murawska jesteście siebie warte. Wyglądu was obu nie będę komentować.
Tak jej bronisz, a po co? Ty pałająca tak wielką miłością do Gregora?? Normalnie nie wierze.

Po was obu widać, ze nie warto was poznawać. Ty jesteś przesłodzona, a Murawska nie posiada samokrytyki.

I jeżeli nadajesz sie na dziennikarkę to dlaczego jeszcze nie zaczęłaś pisać dla jakiegoś portalu ? Hym ? Pisanie do gazetki szkolnej Ci wystarcza??

Jesteście obie żałosne.

Anonymous said...

nobody dzięki, nie trzeba nic dodawać :)

LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Vicky, kocham cie! jestes super1!

Anonymous said...

Do LunaRiddle:
chcemy poznać twoją gorszą stronę

Anonymous said...

Tak Luna pokaż swoją gorszą stronę ;].

Uwierz mi, pisanie do gazetki szkolnej i zbieranie za to jakiś tam punktów do lo, ci sie do niczego nie przyda. W lo nikt nie patrzy na to, jak masz na nazwisko i co robiłaś w gimnazjum. No chyba, ze chcesz sie wybrać do takiego podrzędnego.

A tak, nie moja sprawa? To dlaczego o swojej wielkiej miłości do niego trąbisz na około ? I tak kiedyś przeżywałaś, że musisz schudnąć, bo Cię żaden skoczek nie zechce... Ludzie... Jak nie moja/ nasza sprawa to nie pisz tych swoich smutków na blogu. Dla mnie takie żalenie sie światu jest żałosne.

Ja do siebie nic nie mam, może i idealna nie jestem, ale nie wyglądam jak ty. Jeszcze nie usłyszałam niepochlebnych opinii na temat mojego wyglądu. ;].

Uwierz mi Twoje przesłodzenie przeszkadza wielu osobom ;]. Ja takich znam dużo.

Dla mnie Murawska sobą nic nie reprezentuje. Po tym co pisze i jakie ma o sobie mniemanie, można się dowiedzieć jaka jest. Naprawdę, nawet nie miałabym ochoty jej poznawać.

Z skoków robi się jeden wielki burdel.

@botox- nie ma za co :D:D.

Anonymous said...

teraz uczepiliście się Luny? gratuluje, na prawde;/

Anonymous said...

No coz dzieciaczki w Twoim wieku Luna sa "zachwycone" Murawska bo maja nadzieje ze jak podliza sie komu trzeba to beda mialy jakies z tego korzysci ... Ahhh zal mi takich ludzi.

Anonymous said...

Drogie kochanedzieci, jak rowniez szanowni panstwo.
Czytajac to nie moge sie powstrzymac od smiechu.
Njabardziej rozbawilo mnie "calowanie z Gregorem" ów w tym jest problem bo nasza ksiezniczka Vicky nie zaznala tej przyjemnosci jak rowniez Gregor nie ma dziewczyny ;)
Nie wiem kto jest w stanie napisac cos bardziej zenujacego...
No chyba,ze mamy na mysli 2 roznych Gregorow, to spoczko.
Macie ogromne poczucie humoru i zamist pracy dziennikarskiej co niektorym zycze,aby poszedl na przesluchanie do cyrku...praca gwarantowana ;)
Rolami mam nadzieje sie podzelicie.
Sciskam serdecznie.

Anonymous said...

to po chuj wchodzicie na bloga Luny i Vicky skoro wam tak przeszkadzaja? nie wchodzcie i nie czytajcie to, co pisza!!!

@nodoby jeśli tobie się w LO nic nie przydało z tego, co robiłaś w gimanzjum to twoj problem, widzocznie Luna idzie do takiego liceum gdzie jej sie to przyda!!!!

i kurwa skończcie tą jebaną dyskusje bo na prawde już przesadzacie!!!!

LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Huhu. Luna Twój funclub sie odzywa :D:D.

Fanko Olli ja chodzę do dobrego lo i każdy Ci powie, ze to co w gimnazjum a to co jest w lo to niebo a ziemia.

A co do tego czytania blogów. To szczerze mówiąc, chyba raz z własnej woli otworzyłam bloga Olli albo Vicky. O tym co tutaj sie dzieje od ludzi sie dowiaduje, którzy są zażenowani poziomem które reprezentują obecnie fanki. ;]. Powoli zamiast interesować się sportem zaczynacie interesować sie wyłącznie tym co dzieje się w życiu prywatnym skoczków, a to już normalne nie jest. ;].

Anonymous said...

Aleksandro z Ozorkowa buahahaha ile wazysz? Widac ze ciagnie walen do kaszalota! Pozdro ZOO :D

Antyfan Hiltonow, Murawskiej i rszty ladacznic.

Anonymous said...

@bezimienna
moze poczytaj bloga vicki co?? sama tam o tym pisze...

Anonymous said...

teraz to przesadzilas!! nie jestem fanką Luny, tylko jej przyjaciółką, a przyjacioł powinno się bronic!!

też chodze do dobrego liceum i to, co było przydatne w gimnazjum w LO też jest!!!

a jaką ty jestes fanka? pewnie nie lepsza?

Anonymous said...

Ahhh przyjazn do grobowej deski. Jakie to wzruszajace

R said...

Ech no, przestańcie już. To jest śmieszne, ale nie o tej porze :P

Co do Luny, zdziwiłam się, czytając przed chwilą jej bloga. Ale rozumiem to, pisząc notkę o swojej wadze miała jakieś 14 lat. W tym wieku ja tak samo napalałam się na różnych skoczków, aktorów itp. I brałam to wszystko na poważnie. Teraz Ola ma 15 lat i to widać, że się zmieniła (chociaż tylko przejrzałam notki). Ale ta fascynacja nadal jest zrozumiała.

A odnośnie Vicky, na nią już nic złego nie powiem, bo wiem jak to się kończy. Szczerze mówiąc, nawet nie mam na to ochoty.

Anonymous said...

Ide zrobic kupe, jak juz sie wysram do wracam i pojade wam wszystkim brzudule i kaszaloty.

Srający Władysław

R said...

W takich momentach dziękuję Bogu, że jestem szczupła :P
Kiedyś zbiorę te wszystkie komentarze i wydam książkę. To pasuje do mojego specyficznego poczucia humoru...

Anonymous said...

Haha. Fajna dyskusja. Jestem po stronie antyfanów :D
Neeq

Vicky M said...

Gratuljue naprawde wszystkim. OK, ze sie wieszacie na mnie, wisi mi to, mam to na codzien i tak dlugo jak bede w tym swiecie skokowym bede to miala. splywa to ze mnie jak woda z kranu. Wierzcie nie wierzcie.

Zenujace jest to ze jedziecie po dziewczynie co ma 15 lat, jest fanka skokow no i moze "kocha" Gregora. Ale jaka mloda fanka nie kocha swojego ulubionego skoczka? Ile fanek nie stoi po COSem, lub nie piszczy jak widza ich na skoczni, chca autografy, zdiecia itd.

Zaloze sie ze jakbyscie wszycy mieli opublikowac fotke swoja (wy wszyscy madrzy) to nie wiem czy ktokolwiek z was by to zrobil? Wrobcie to a ja wam dam krytyke szczera, jak super wygladacie, napewno am to napisze, a jak nie to tez uslyszycie szczera krytyke.


zapraszam. opublikujcie fotke i podajcie link.

pozdrawiam serdecznie i zycze wesolych swiat :)

Anonymous said...

Tak, walcz jak lew! .lol2.

Dobra o szkole nie będę się tutaj wypowiadać, bo i tak nie na temat. Ja wiem, swoje a ty swoje ;] i jest git majonez.

Ja jest fanką skoków od bardzo dawna. ;]. Co prawda, nie jest to moja życiowa pasja... Ale dla mnie na pierwszym miejscu stoi sam sport, potem jest to kto w nim wstępuje, a na końcu życie prywatne. ;]. Denerwuje mnie to, ze coraz częściej sportowcy stają się wielkimi gwiazdami, które zrobią wszystko dla kasy i dla tego, żeby się nimi podniecano i o nich mówiono.
I ja nie latam za jakimś Gregorkiem i sie nie podniecam tym, ze coś do mnie powiedział. Rozmawiałam już kilka razy z niektórymi. ;].

Anonymous said...

nudzi wam sie w swieta?
:))

Anonymous said...

Okrzyki na widok skoczka i chec posiadania autografo to nie oznaka milosci.
No coz ale Ty widocznie chyba tego nie rozumiesz heh.
Ja do Twojego wygladu nic nie mam. Bo piekno to pojecie wzgledne. Natomiast tresc Twoich notek ehhh pozal sie Boze.
Szczerze to wchodze na Twojego bloga glownie po to aby sie posmiac :)

Wesołych Świat
Dorota ^-^

R said...

Aż mi się przypomniało jak mając 15 lat "kochałam" BER-a xD Cieszę się, że nie napisałam tego na żadnym blogu, bo bym teraz miała :P

Anonymous said...

Nie muszę niczego wam udowadniać, więc, nie dodam swojego zdjęcia. :). I tak podejrzewam, ze nie raz mnie widziałyście ;].

Anonymous said...

Warszawa wita Innsbruck, Warszawa wita Innsbruck! Co to moje oczy widza, jakies tu zabiegi estetyczne, plotki, banda mlodych dziewczat i srajacy Wladyslaw! EEE??!!

Pozdrawiam serdecznie wszystkich i wielce swiatecznie, Vic pozdro za nos :-D

barb83.eblog.pl Ja za to nie mam NIC do ukrycia :D
Barbarita vel Barb:D

Vicky M said...

Basik, super, ktos musi zaczac teraz moze fotki beda wplywac, choc watpie ;)

pozdro Wawa :D

Anonymous said...

Cos Ty, nic nie zobaczysz, od 5 lat pewne rzeczy sie nie zmieniaja i nigdy nie zmienia. Klasyk skoczny.

Sory Viki ale przyznam ze beke mialam ostro to czytajac, co za wymiociny hahahaha :D
Barb83

Anonymous said...

Ludzie, dajcie sobie już spokój!!!
Co was do cholery obchodzi prywatne życie Vicky?? Każdy człowiek jest wolny i może robić co mu sie podoba (bez waszej aprobaty). Komentarze które tu umieszczacie są niedojrzałe i pozbawione honoru.
Zacznijcie szanować samych siebie a dopiero potem krytykujcie innych.
Nie znam osobiście osoby ku której skierowana jest wasza agresja, a mimo to jej bronie. Nie osądza sie człowieka którego sie dobrze nie pozna, bo tak naprawde może być bardzo wartościowy.
Prawda jest okrutna. Wy jej wyraźnie zazdroździcie!!!
Wesołych Świąt!!! :DDD

Anonymous said...

Hehe wchodzę na blog a tu 77 komentarzy pod nowym postem. Już wiedziałam że wieszkość to pewnie złośliwce. Makabra z takimi ludźmi, mnożą się jak pasożyty. Ja próbowałam kiedyś specjalne pomadki do ust, które je zwiększają i pomagały, no ale efekt jest jak je masz na ustach tylko ;p Miłych świąt i wesołego nez roku :):):)

Anonymous said...

jesteś beznadziejna i żal mi Ciebie..

R said...

Wiecie co Wam powiem? Wesołych Świąt (chociaż ja ich nie obchodzę) życzę :P

Anonymous said...

zamiast sobie wstrzykiwac jakies swinstwa w usta zainwestuj w dobry krem na tradzik.
Sadzisz ze nienaturalne usta odwroca uwage od blizn po wyciskaniu krost ?

Anonymous said...

Boze.. ty masz biale kozaczki, obsralem sie!!!!!!!!

antyfan

Vicky M said...

krem na tradzik? czlowieku o czym ty gadasz. ja zycze ludzia zeby mieli taki tradzik jaki ja mam. na cere swoja to nie moge narzekac.

Anonymous said...

Lol dziewczyno widac ze albo masz przerost ego, albo rodzice Cie skrzywdzili nie informując o istnieniu lustra. Istnieje tez inna mozliwosc. Poprzez ciagle rozjasnianie wlosow apopleksja ogarneła caly twoj mozg ktory i tak słabo funkcjonował.
Za zadne skarby swiata nie chcialabym twojej tłustej pomaranczowej cery tradzikowej.
pozdrawiam.

Anonymous said...

Znowu powróciły mi hemoroidy. I dalej będzie luźny stolec.

Wesołych karpi!

Władczy Władysław

Anonymous said...

Boże jacy wy wszyscy jesteście denni.! [ nie mówie tu o Vicky bo ona wie co mówi ]
wy sie najpierw popatrzcie sami do lustra a później oceniajcie innych po wyglądzie i po tym jak sie ktoś zachowuje.
ja też mam wszystkich w du.pie którzy mnie obrażają ( chociaż nie znam takiej osoby )//(ja też mówie to co myśle i nie kryje sie z tym.) //( Vic też może wyrażać swoje zdanie. pisać co chce !)
Victoria mówi to co myśli. nie każdy jest grzeczny jak aniołek!
przeszkadza Wam jej blog i to że jest przy kości ?! to nie wchodźcie na jej bloga, nie oglądajcie jej zdjęć i nie komentujcie notek jeśli macie zamiar ją tylko obrażać !

Wesołych Świąt !

Anonymous said...

Świetne te usta :)! i strasznie podoba mi się ta Twoja bluzko-sukienka ( szara :).
Jeszcze raz Wesołych Świąt!

Anonymous said...

No wlaśnie mi się też mega ta szara sukienka podoba ;] pozdrowienia ;)

Anonymous said...

Ludzie ja nie rozumie o co wam chodzi z tym obrażaniem autorki bloga, pierwszy raz widzę, żeby ktoś tak jechał. Jeżeli wam się nie podoba możecie wyjść ze strony a nie obrażać.!

Anonymous said...

Inne baby jadą ostro
mówią na nią dziwka,
a naprawde jej zazdroszczą.


Co was obchodzi jej życie jej sprawa.

Happy new year :)

ErazmusBCNkrk said...

GEEZ, Vicky, ja nie wiedzialam ze u Ciebie jest taka zabawa na blogu :) Chyba zaczne Cie tu udwiedzac :)
HUGS***
Atka

Someone said...

Vicki nie przejmuj się nimi! Teraz zwracam się do tych niezwykle ,,pięknych'' osób, które raczyły Cię obrazić: jesteście po prostu ograniczeni w każdym tego słowa znaczeniu. Chyba zbyt wielke naoglądaliście się retuszowanych zdjęć ,,aktoreczek'', które przewracają się pod ciężarem swojego makijażu (wierzcie że bez niego już tak pięknie nie wyglądają. Wy za to potraficie jedynie obrażać innych, zapamętajcie tylko, że zanim zaczniecie stawiać wymagania innym, postawcie podobne sobie. Powodzenia!