Sunday, May 13, 2007

Fajne wiesci..haha...

Jest takie niemieckie forum, ogolnie juz wczesniej o nim slyszalam, Steiert np. o nim gadal, no ale nigdy na nim nie bylam, no ale pare dni temu sie zalogowalam, i dzis weszlam tam. I musze powiedziec ze przez prawie godzine sie lalam z tego co np. tam o mnie "laski co wiedza" pisza.

Jeden wielki temat jest czy bylam w lozku ze Schlierim, to bardzo intensywnie jest dyskutowane, i wcale ta opcja sie laska nie podoba...haha...

Inna rzecz, to ze bylam z Guidem w lozku w Willingen. Och tak. Wiecie co jest najsmieszniejsze z tym? Ze ja prawie w wszystkich miejscach na skokach bylam ale nigdy w zyciu moja noga nie stanelam w Willingen...haha... Nie no smiesznie sie czyta..haha.. Wiem ze niektorych by takie rzeczy o sobie czytac wkurwialy, ale mnie to bawi. Jedna "madra" laska np. napisala o mnie (bo byla dyskusja gdzie ja mieszkam) "Ona studiuje w Innsbrucku ale mieszka w Malmö"..haha..tak naprawde Einstein z niej! ;P

Dyskusji duzo na moj temat ogolnie, no ale jak ich to bawi, be my guest =)
Dobra lece bo idziemy na miasto =)


Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

Unknown said...

Hehehe, co ty uwazasz, ze jestes pepkiem swiata? Dlaczego myslisz, ze jak jest o jakiejs Polce, to chodzi o ciebie? Poza tym tam nie bylo nic o pojsciu do lozka... Wiec radze ci pocwicz jezyk niemiecki.
Czyzby ktos tu mial przerosniete ego?

Tylko Vicky po Polsku said...

moze ty pocwicz jezyk niemiecki, war sie mit den Schlieri, i pytania w takim sensie...przerosniente ego? niemysle, mnie to tylk0o bawi ze ludzi moja osoba tak obchodzi, a wszystkie moje kometartze co tu napisalam chodza do mojej osoby i mojego imia, no ale prawda, ja nie jestem jedyna Vicky...

Unknown said...

Dobra, ale mnie to nie obchodzi, co tam pisza o tobie. Co mnie obchodza jakies bzdury, ze mit DEM Schlieri (jesli juz ;)) )... Chodzi mi o Twoj komentarz a propos Guido - gdzie tam jest napisane, ze ktos z nim poszedl w Willingen do lozka? Gdzie tam jest twoje imie? Jak nie znasz slowa rumknutschen to sprawdz sobie, co ono znaczy, a nie pisz, ze ktos poszedl do lozka. Ja plotek nie lubie.

Tylko Vicky po Polsku said...

akurat to z guido nieczytalam sama, kolezanka mi dala. i ze byla fotka moja i Guida z Engelbergu czy czegos i ze ja z nim spalam w Willingen.
no ale egal, sama widzialam tylko koment ze to ja jestem na tej fotce z nim, ale linka juz niebylo...

xxx said...

Vicky ja ci radze ty wogóle z tą dziewczyną(magdą) nie rozmawiaj...bo jak jej coś nie pasuje to niech na tego bloga nie wchodzi wogóle i niech nie udaje takiej mądrej i wszechwiedzącej...

aska said...

podziwiam! jak ty dajesz rade dojechac na zajecia z tej szwecji?:P ja mam blizej a ledwo mi wychodzi :P :P
magda nie lubi plotek...hmmm... a kto sie przyzna,ze je lubi?? :P
haha pytanie niezle widze na tym forum padaja...war sie? ;) to wiesz tylko ty i on, no i moze ja tez troche wiem...:P :P

Tylko Vicky po Polsku said...

@ xxx: :) Fakt, ale ja sie krytyki nie boje, chetnie na nia odpowiem. - -- -@ Aska: haha no wiesz mam pewne zdolnosci..hahaha..szbko dochodze tam gdzie trzeba ;) Dobra jestes " no i moze ja tez troche wiem...:P :P" haha

wuszol said...

wow, ale jazdy :) mnie sie tam ten Twoj blog podoba. Uważam go za trochę durny i pozbawiony jakiejkolwiek stylistyki (nie mowiąc o ortografii;) wybacz), ale nadal wpadam tutaj aby poczytać Twoje wpisy. Co do niemieckiego forum nie mogę się wypowiadać bo go nie widziałam. Uważaj Vicky, bo wiele dziewczyn jak widać Cię nie lubi, aczkolwiek ja ta do Ciebie nic nie mam ;). Pozdrowienia szalona dziewczyno.