Wednesday, May 23, 2007

Dziewczyna skoczka?

Oczywiscie nie ja, never, trzeba miec dobrze poprzestawiane w glowie zeby nia byc (sorry, ale ogolnie skoczkowie niestety nie sa wierni...).

Bylam bardzo chora ostatnie dni ze za duzo sie niedzialo. Wczoraj jednak Steffi do mnie przyszla z 2 butelkami szampana ktore wypilismy i poszlismy do Hofgarten spotkac sie z Bine (dziewczyna Isaka Grimholma), Fettim, jego nowa dziewczyna z Norwegii, ktora jest bardzo mila. Potem byl jeszcze Reini, Bolthas, Kike i jego laska.

Bolthas byl jak zawsze really nice, oczywiscie ten koles odrazu wszystkie (ogolnie cos co kazdy skoczek robi) zmiany zauwazy, u mnie tez =) Kike jak ostatnio byl totally off i ogolnie bal sie ze mna gadac jak jego laska byla, to wczoraj byl jak na 100% zmieniony, cos co oczywscie nieodpowiadalo jego dziewczynie (no nie dziwie jej sie, ja bym sie tez wkurwila jezeli ,moj koles by inna laske lapal za tylek, i ciagnal za bluzke, tanczyl z nia, gadal o starych czasach itd). No ale to juz ich problem nie moj, ja nic nie robilam, tylko bylam mila, tanczylam, bawilam sie i mialam fun =)

Bolthas nam wogole caly czas drinki kupowal i byl prawie jak Hjuston na dance-floorze..hrhr... O 2-ej w nocy zadzwonilam do Emi, dalam sluchawke Kike i kazalam jemu z nia gadac, cos co jego lasce tez sie niepodobala, i wogole juz z nim nie chciala gadac..haha.. Jak wychodzili przed 3-cia to nawet nie pozwolila jemu sie ze mna porzegnac...haha...

Wogole po moim phone-call do Emi to ja sciagnelam z lozka i o 02.30 doszla do nas do Hofgarten...haha...

Fajnie bardzo bylo, szkoda tylko ze rano odwiozlam Kayt na lotnisko i jej nie bylo :(

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

No comments: