Monday, November 30, 2009

Gregor :)


Sezon się zaczoł. Auty wygrali pierwszą druzynówke (nikt chyba się niczego innego nie spodziewał ;P). Tak wiem, prawie nie wygrali przez Gregora bo spieprzył skok. A co do Gregora i komentarzy w typie:Delete
Anonymous Anonymous said...

Czemu nic nie piszesz :(?
Twój Gregor jakoś tak słabo skacze...jak mi przykro ;)

szczerze mówiąc to dajcie se spokój. Gregor oddaje bardzo dobre skoki i jest w dobrej dyspozycji, jednak nie jest jeszcze równy. ale jeżeli wiecie cos o Gregorze to on nigdy na początku sezonu nie jest "stabilny". Poczekajcie tylko Niewiem czy już widzieliście te fotki wcześniej, bo były one m.in. na moim szwedzkim blogu
http://vicktoriamurawska.blogspot.com
, ale dam je kolejny raz i tutaj. Zajebiste są te jego włosy :D
Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

26 comments:

Veraa said...

Ludzie nie mają się czego uczepić to czepiają się czego mogą.

No tak ,a zwłaszcza po kontuzji. Jedne zawody nie czynią wiosny.
A Gregor zawsze był mocny. Do tego dochodzi jego charakter więc jestem spokojna ;)

Greets;)

Pulka said...

A no fotki fajne, fajne. Gdzieś je już widziałam. Chyba któreś było na stronie 3S.
A co do jego dyspozycji. Co ma Twoje pisanie na blogu do skoków Gregora, to ja nie wiem. Zgadzam się z przedmówczynią, ludzie naprawdę nie mają się czego czepiac...

Pozdrawiam! (;

Anonymous said...

Gregor ejst w formie. Oddawał równe skoki. W Lillehammer pokaże lwi pazur ;) Fotki już widziałam na zagranicznej stronie. A tym komentarzem nie ma co sobie głowy zawracać. Pzdr.

Anonymous said...

P.S. Na tych fotach też podobają mi się jego włosy.
ewelin

Anonymous said...

fu, jaki gładki i wydepilowany. niemęsko.

Anonymous said...

Fryzurkę to on ma cudną <3 Choć nie wiem dlaczego jakoś za nim nie przepadam ;)

Anonymous said...

no racja... zajebiste te włosy.
co do formy... ważne by była na Olimpiadzie..;)

Anonymous said...

Gregor sie rozkręci a wtedy wszystkie te żałosne zazdrośniki będą mogli sie schowac !!!

Vicky M said...

Wlosy u facetow sa takie ochydne. wlosy koles powinnien miec tylko na glowie, no i moze na nogach i rekach, a reszte to depilacja przodem :D

Anonymous said...

Zgadzam się.
Co takiego sexownego jest np. w włosach na klacie?
No sorry bardzo, ale ja nic nie widzę ;)

MONI said...

hehehe no dokladnie zgadzam sie z dziewczyanmi wyzej;) niepotrzebne wlosy-ble:))

Anonymous said...

hehehe no dokladnie zgadzam sie z dziewczynami wyzej w sprawie wlosow:) co za duzo to niezbyt estetycznie:) pozdrawiam MONI

Anonymous said...

A ja się nie zgadzam, wydepilowany to ohyda, dla mnie tylko ważne żeby się mył xD

Anonymous said...

to masz niskie wymagania

ale ten tu wyglada pedalowato

Anonymous said...

Vicky mogłabyś zrobić jakiś wywiad z Gregorem i dać go na bloga? W końcu jesteś dziennikarką. A temat jak najbardziej na czasie... No chyba, że trudno Ci z nim złapać kontakt... Jednakże trzymam kciuki, że TAK!
pozdrawiam !
Gosia

Anonymous said...

Zgadzam się, pierwsze słowo, jakie przyszło mi na myśl po obejrzeniu zdjęc, to, że ta sesja jest pedalska.

Anonymous said...

hahaha depilacja przodem (aczkolwiek się w pełni zgadzam, włosy to były modne w epoce kamienia łupanego, kiedy były oznaką dużej ilości testosteronu) fuj fuj

Anonymous said...

Vicky nie ściemniaj tutaj obok na Twitterze, że w 1 treningu Schlieri najdalej bo tyle samo skoczył też Andi Kuettel:P

Vicky M said...

no ale najdalej. bo co nei najdalej? obojetnie czy Andreas tyle samo sko0czyl, Gregora odleglosc najdluzsza byla :) Nikt dalej nie skoczyl :)

Anonymous said...

chore myślenie.
Nadia

Anonymous said...

oj straszne te fotki gregora, no wlasnie takie pedalskie i gejowskie, widac, ze zdjecia sa po photoshopie, bo gregor na twarzy pryszczy nie ma, a w rzeczywistosci ma :D

Anonymous said...

mam pytanie kiedy tylkosicky da swoja wersje tej informacji (haha@)

Anonymous said...

Szkoda Vicky, że nie odpowiedziałaś na moją prośbę wywiadu z Gregorem... Rozumiem, że nie masz takiej możliwości...chociaż w sumie tego się spodziewałam.
Gosia

Anonymous said...

Widziałam już tą sesje. Jest zabójcza xD
No fakt, czuprynę, to on ma świetną, ale ja nie jestem obiektywna, bo uwielbiam u facetów takie włosy, jakie ma on, więc może nie będę się szerzej wypowiadać haha.
Ja mam takie pytanie do Ciebie ;) Jak wygląda cała ta sprawa ze skokami w Austrii ? Chodzi mi tu np. o kibicowanie, o traktowanie skoczków, o podejście ludzi i mediów do tego sportu. Jak w Polsce jest - wiadomo. Zastanawia mnie to, bo przecież mają fantastyczną drużynę, którą warto doceniać ;)
A.
PS. Dzisiejsze podium bez dwóch zdań jest idealne. Nie miałabym nic przeciwko temu, żeby jutro była powtórka w ramach mikołajkowego prezentu ;p

Anonymous said...

Zdjęcia są hmm... interesujące :)
Czekam na zdjęcia z zawodów i więcej informacji ;p
Ej, a co się dzieje z Mario i Arthurem? Coś o nich nie słychać ostatnio...

Vicky M said...

Artl i Mario skacza w PK :)

co do wywiadu z Gregorem, to on ogolnie nei daje wywiadow w tej chwili, jedynie to co po skokach na skoczni.

Niewiem czy wszyscy to tu rozumia, ale Gregor jest ciagany z kazdej strony, i zeby robil wywiad na bloga to jest troche nie istotne :/