Tuesday, June 09, 2009

Tunezja część 2ga


Dobra kolejna część bo pod wczesniejszym postem robi sie burdel w komentarzach. Szczerze mówiąć nierozumię co kogo obchodzi czy ktoś stoi na trybunach w szaliku, z flagą czy nie. Obciach moim zdaniem jest stanie z szalikiem i flagą na strefie prasowej, piszcząc na prawie każdego skoczka co przechodzi, bo niestety są takie osoby.

W Innsbrucku duzo się nie dzieje. Załatwiłam że Flo Liegl i jego band - Super Pursuit Mode będą występować w Bini's gdzie ja pracuję. Super sa live.



























Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

30 comments:

Anonymous said...

swietne foty Vick:)))


PS. masz racje, burdel sie troszke zrobil ponizej, ale pewnie mialas niezly ubaw czytajac to wszystko;

Anonymous said...

o wow Vicky to Ty pracujesz?!
normalnie mnie zatkalo;))))))))))

Anonymous said...

Buźka Vicky :*

Anonymous said...

biedne zwierzaki...pewnie już twój hiv się na nie przeniósł

martula said...

super fotki :)

a SPM jest super! mimo, ze nie slyszalam ich na żywo, ale jeśli znajdzie sie sponsor to uda ich się ściagnać na LGP w Zako ;)

pozdrawiam

Anonymous said...

Vicktoria Murawska is Why the fuck do people that don´t know you add you as a friend? I use the IGNORE button like 10 time a day...
Yesterday at 3:27pm · Comment · LikeUnlike · Show Feedback (10)Hide Feedback (10)

Sylvia Grząba and Kasia Iskierka like this.

Emelie Andersson
Emelie Andersson at 3:28pm June 8
MY GOD!

Nadja Barth
Nadja Barth at 3:35pm June 8
I know that problem my dear...

Stefanie Truttmann
Stefanie Truttmann at 3:37pm June 8
total nervig

Agnieszka Lukaszczyk
Agnieszka Lukaszczyk at 3:54pm June 8
me 2!

Vicktoria Murawska
Vicktoria Murawska at 3:57pm June 8
I hate it! and the worst thing is you press the ignore button and 1 hour later you have the same request sent!!

Kristina Cerncic
Kristina Cerncic at 5:02pm June 8
geht mir genau so!!!

Vicktoria Murawska
Vicktoria Murawska at 5:15pm June 8
I hasse es! Oda schreiben di mi Mails..maaH :/

Nadja Barth
Nadja Barth at 7:52am June 9
musst die leute blocken dann kommt garantiert nix mehr!
Write a comment...

Anonymous said...

ile i skąd znasz tyle języków obcych?

Anonymous said...

taa no vicky taka rozchwytywana na fb jest, normalnie celebrity buahaha :D

ja pozapraszalam osoby znane ktorych nie znam osobiscie i nikt z tego powodu problemu nie robił, niektorzy nawet sami do mnie zagaduja i sa bardzo mili. ale Vicky przeciez nie moze, nie przystoi...

Anonymous said...

Ja jej się nie dziwię. Też odrzucam zaproszenia od ludzi których nie znam bądź widziałam raz w życiu (i od razu sprostowanie, że nie jestem super sławna żeby patrzeć na innych z wyższościa, po prostu uważam to za bezcelowe). A jak to jeden już Anonymous napisał, że zaprasza inne osoby znane których nie zna i one te zaproszenia akceptują, to kej, ich sprawa. Tylko nie należy mylić osoby publicznej, znanej szerszemu gronu z kimkolwiek innym który obok takich osób się kręci.
AN - Jesion

Anonymous said...

tak tylko widzisz paradoks polega na tym, ze Ci "slawni" tudziez "znani" zachowuja sie normalnie i nie gwiazdują, natomiast ci ktorzy teoretycznie powinni sie cieszyc ze sa choc troche popularni ze wzgledu na farta w zyciu i zawod ktory wykonują i ludzi wsrod ktorych sie obracaja - wyzej sraja niz dupe maja.

no offence. czysty fakt.

Anonymous said...

sorry jakbyście dostawali dziesięć zaproszeń dziennie od osób, których nie znacie to też byście miały dość ;]
poza tym niektórzy są tak cudowni, że jak się ich zignoruje to przyślą jeszcze raz, potem kolejny. sorry Vicky miałaby więcej znajomych niż nie jeden skoczek ;]

Anonymous said...

Autorka wypowiedziała się co do tego, co obciachem jest, więc chyba nie ma już sensu dalsza dyskusja na ten temat. Pozdrawiam :)
Susette Crackers

Anonymous said...

Wygląda na to że Kris i Vicky jednak sie kolegują, bo innaczej czemu Kris by jej komentowała posty??

Anonymous said...

rockandroll - widziałam Twoje zdjęcie, jesteś atrakcyjna, więc tym bardziej nie rozumiem Twojego zachowania. Musisz miec jakies problem ze sobą alb inne ukryte kompleksy - bo nikt nie jest niemiły dla innych bez powodu.

Anonymous said...

Jestem nie mila z prostego powodu.
Obraza sie tutaj moich przyjaciol. Wiec ja obrazam innych.

Rock and Roll

Anonymous said...

Rock and Roll - - - Obraza sie tutaj moich przyjaciol. Wiec ja obrazam innych.


wysoki poziom naprawde, ale najlepsze co mozna zrobic to to wszystko olac, bo ci co obrazaja maja z tego frajde ze kogos to rusza. Vic jakos to nie rusza, a nawet jak rusza to tego nie pokazuje. Bo smarkule beda zawsze smarkulami.

Anonymous said...

wysoki poziom naprawde, ale najlepsze co mozna zrobic to to wszystko olac, bo ci co obrazaja maja z tego frajde ze kogos to rusza. Vic jakos to nie rusza, a nawet jak rusza to tego nie pokazuje. Bo smarkule beda zawsze smarkulami.

gdyby to wszystko co tutaj piszecie bylo prawda olala bym to ale sory wymyslanie bajek a potem jeszcze wciskanie ze to prawda jest glupie. Mam tak beznadziejny charakter ze zawsze reaguje.


Rock and Roll

Anonymous said...

Vicky, nie wiem jak Ty, ale mam wrażenie że mam deja vu, i czytam po raz milionowy to samo, jeśli chodzi o komenty pod notkami :| ile można tłuc ciągle ten sam temat notabene w ogóle nie zwiazany z notką :| ?!!?!??

A. said...

Tak Kasiu, to zdecydowanie déjà vu :)

Anonymous said...

http://img91.imageshack.us/i/3e21d2ba23.jpg/
http://img91.imageshack.us/i/c14b4d7a93.jpg/




Kiss me again

Anonymous said...

To laska 3S?? To ta sama co z nią na balu był??

Wyglada jak Cichopek O.O

Anonymous said...

Heheh teraz zacznie się szum czy to jego laska czy nie. A przecież to może być też fanka która byłam i tam i ma z nim zdjęcie :)

Pozdrawiam wszystkie zrozpaczone ;)

Anonymous said...

do rockandroll:

rockandroll - hahaha studiujesz prawo i potwierdzasz opinię o prawnikach (któtym notabene jeszcze nie jesteś), że wyżej srają niż d*** mają - a tak naprawdę bez aplikacji i tak g**** możecie.

Wkuwacie przez 5 lat jakieś nudne regułki na meganudnym kierunku a potem wyżywacie się na innych, że nie padają z wrażenia słysząc prawo i uj.

Teraz dopiero rozumiem twoją frustrację!!

W końcu!

Anonymous said...

a mnie dziwi takie oblezenie przez nasze kolezanki a.koflera. czyzby panie dziennikarki nie mialy dostepu do zawodnikow bedacych wyzej w klasyfikacji? nurtuje mnie to bardzo. ale nie uznawajcie tego za zlosliwosc kolezanki:)
pozrawiam;*

Anonymous said...

światopogląd niektórych mnie zabija :(

Anonymous said...

Bastian Kaltenboeck u Viki na szwedzkim blogu jest na fotkach z jej stanikiem.

Daś said...

Vicky, będziesz na LGP? Będzie jakieś spotkanie? Moja banda i ja chcemy sprawdzić, czy istotnie jesteś takim potworem jak głoszą co po niektóre komentarze.

Tylko Vicky po Polsku said...

zobaczymy czy zdarze, no ale moze napisze gdzie bede i jak ktos bedzie chcial to bedzie mogl przyjsc :)

Anonymous said...

sluchajcie, gdzie można kupić bilety na lgp?

Karlajn said...

na www.kupbilet.pl lub sprawdzić sobie gdzie są punkty sprzedaży i tam kupić;)