Saturday, May 12, 2007

Pamietacie Byz - Do you Wanna Fuck?

Niewiem czy pamietacie jak tu na blogu opublikowalam jedna piosenke wykonawcy szwedzkiego Byz - Do You Wanna Fuck? Wielki hit ogolnie, nie tylko w Szwecji. Ogolnie wszyscy skoczkowie co ja slyszeli tez ja naokolo sluchaja i kazali ja sobie wyslac. Pan Manuel Fettner jak u mnie i Karo byl w Oberhofie puszczal ja naokolo na moim lap topie, a jak on skonczyl to Arthur wzial lapka i ja okolo 20 razy puszczal. Fetti jeszcze se zarzyczyl ze mam mu tekst znalesc i wyslac. No ale nie o tej piosence mowa miala byc tylko o takiej innej nowej, tym razem calkiem szwedzkiej. Frida - Dunka mig gul och bla. Piosenke mozecie posluchac ponizej, a tekst obiecam ze przetlumacze i wrzuce wkrotce.

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

No comments: