Monday, May 14, 2007

Dunka mig gul och bla = Wal mnie zolta i niebieska

Tak narescie mi sie chcialo przetlumaczyc tekst do tej szwedzkiej piosenki co wam poddalam nizej:
Godzina jest czwarta, moze czas pojsc do domu
Ktos stoi obok mnie, tak niewiem kim jest
No i se pomyslalam, no ze nawet jestes okej.
Tylko, tylko, tylko, tylko zebys chcial pojsc ze mna do domu
Szeptam Ci do ucha (Ja nie mam na sobie majtek)
Wlasnie to co Ty chcesz uslyszec (Kurna godzina juz pozna, idziemy?)
Moje lozko jest duze I sie dosc fajnie buja.
Ze choc ze mna do domu, bo potrzebuje troche ciepla.
Tak wlasnie to dostane. Bedziemy sie bawic cala noc.
Wal mnie zolta I niebieska.

Godzina jest czwarta, moze czas pojsc do domu.
On stoi obok mnie, zadna pieknosc ale moze podgrzac moje lozko
Mozemy pobawic sie w lekarza, ty I ja?
Ty mozesz byc termometrem, i 3 dziury to ja mam.

Ze czy chcesz, czy chcesz, czy chcesz, czy chcesz pojsc ze mna do domu? (taaak…czas juz pojsc)
Bo mozemy robic popcorn, mozemy skakac w moim lozku.
Prosze chodz ze mna do domu, bo potrzebuje troche ciepla.
Ta, to wlasnie dostane. Mozemy sie bawic cala noc.
Wal mnie zolta I niebieska.
Chce wygladac jak szwedzka flaga jak skonczsz.
Rozwalona, wspaniale.

Wal mnie zolta I niebieska.
Chce zeby ci poszlo, jeszcze raz, i jeszcze, i jeszcze, i jeszcze raz.
Tak, tak…wal mnie na zolta i niebiesko.

Ooo kurde…godzina osma, wstawaj..spieprzaj.
Kim kurwa jestes? I kto nastawil mi budzik?
Godzina osma, a ja zacynam pracowac o siodmej.
Fee, aua..co sie wogole stalo?
Niepamietam nic z tego co sie wczoraj dzialo, fee aua…
Co to jest?
Nawet gdy bym byla pijana to nigdy bym sie nieprzespala z czyms takim
Powiedziales ze mowilam ze potrzebuje troche ciepla.
Ale to nie jest prawda.
Ale jezeli w jakis sposob by to sie zgadzalo
To czemu czuje sie jak bynm zostala przelecona przez slonia?
Ooo fee niie…Nie gdzie to jest?
Nawet gdy bym byla pijana, to bym nigdy tak niezrobila.
Ooo yes..
Godzina jest piata, bede szla do domu sie przyszykowac zebym znow mogla zaczac imprezowac
Ohh tak oczwiscie boli mnie po wczoraj, moze bym byla z dziewczyna?
Ehh, biore co dostane, bo potrzebuje troche ciepla.
Tak to dostane…Mozemy bawic sie cala noc.
Wal mnie zolta I niebieska
Wal mnie zolta I niebieska…
Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

No comments: