Wednesday, January 20, 2010

Zakopane here I come!


Dziś jadę do Zakopanego. Jakoś przed północą będę. Miałam jechac z Gatschem do Zako, ale wczoraj mu się auto zepsuło, a Hafi nie ma miejsca, że jadę za prawie 3 godziny pociagiem. Co dobre to to że będę miała się czas pouczyć :P

Kto z was będzię w Zako? Jak mnie zobaczycie to podchodzcie, a nie potem mi w mailach piszecie że mnie widzieliście ale baliście się podejść. Ogólnie to ja jestem bardzo miła :D :D

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

18 comments:

Anonymous said...

Vicky, czy myślałaś o jakimś spotkaniu jak w było dawniej ??

Tylko Vicky po Polsku said...

nie bede raczej miala jak. Ale na Twitterze bede pisac gdzie jestem, to mozna sie zjawic :)

Katie said...

kurde. chciałabym pojechać, ale niestety.. dlatego Vicky, liczę na obszerną relację z tego widowiska:) Pozdrawiam.

Anonymous said...

Ja też liczę na obszerną relację! :) ooo mogłabyś porozmawiać z Simim i zamieścic tu jakiś wywiadzik! :D

Anonymous said...

Vicky- wow, the atmosphere must be great. And by the way, have you ever met Adam pesonally? Hannah

Miley said...

Miłej podróży ;D Pozdrawiam :)

Anonymous said...

Look at the photo, Hannah..

Anonymous said...

Yes, I saw it. But I meant: did you talk to him?

Anonymous said...

Ahh, ok I understand :)

Małgo said...

taaak potwierdzam, Vicky jest bardzo miła ;)

Juli said...

ja bym podeszła jakbym była hehee ;p kurde :( Vicky pozdrów tam wszystkich ode mnie :(
miłej zabawy ;*:*:*

anka said...

widziałam Cie.
No jeżeli to byłaś Ty.
Miałaś czarna kurtkę ?
I włosy wziązane?
Koło skoczni chodziłaś ? :))).

Anonymous said...

Z jakim skoczniem najbardziej kumpluje się Schlieri ?? ;]

Anonymous said...

Ja mam takie pytanie, bo nigdzie nie mogę zdobyć informacji na ten temat, ale czy Eggi będzie może na PK w Zakopanem i czy są jakieś bilety czy wstęp jest za free?
Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś odpowiedział ;)

Izuunia said...

Vicky napiszesz relację z Zakopca ?

Nike said...

Czekamy na relację ;PP

Unknown said...

Hej Vicky...
Pewnie takich maili dostajesz co najmniej parenaście dziennie:D
Ogólnie jest trochę zamieszanie wokół Twojej osoby. Czasami wchodzę na twojego bloga bo można dowiedzieć się ciekawych rzeczy o skoczkach "od kuchni", jednak muszę przyznać że czasami twoje komentarze odnośnie fanek mnie denerwują. Nie zrozum mnie źle po prostu nie każdy jest takim szczęściarzem jak Ty, nie każdy może rozmawiać ze skoczkami codziennie, nie każdy bawi się w życiu tak jak Ty...Po prostu zrozum trochę dziewczyny,które nie mogą tego mieć. Ja w tym roku cieszyłam się z każdego autografu którego dostałam(oczywiście podczas zawodów na skoczni), fakt niektóre dziewczyny przesadzają wystając godzinami pod hotelem...
a swoją droga widziałam Cię :D ale nie chciałam przeszkadzać...
Pozdrawiam, 3maj się :D

Vicky M said...

Tak relacja bedzie, tylko w tej chwili nie mam czasu.

co do PK to kto przyjedzie to ejszcze nei ma kadr. A wstep jakos kolo 10 zl kosztuje normalnie.



@Amelia. Nie rozumie do konca o co ci chodzi. Bo ja glownie o fankach sie nie wypowiadam, a szczegolnie o tym czy stoja pod hotelem czy nie, bo nie widze ogolnie niczego zlego w tym jezeli ktos chce spedzac tak swoj czas :)