Tuesday, April 24, 2007

Spowrotem w Innsbrucku :)

Na miescie z Emi poszalelismy :) Dzieki za wszystkie maile co mi powysylaliscie, dzis wszystkim wam odpowiedzialam i sprobuje zrobic co moge zeby wasze prosby o tym co ma byc spelnic :)

Maly up-date z tego co teraz skoczkowie robia, tak jak reszsta z nas -> Nadrabiaja nauke! A wiadomo ze w ciagu sezonu jak ich tak duzo niema to teraz maja kupe roboty i egzaminow, co jednak nie znaczy ze nie wychodza imprezowac, no jednak to jest zycie studentskie :)

Dzis widzialam rekordzistke skokow Daniele Iraschko na Uni, widze jakas laske z jasno rozowymi wlosami, i zanim cos Emi powiedzialam patrze sie na nia wiecej, i dopiero skumalam ze to wlasnie Daniela, do Emi sie odwracam "Ey, to ta Iraschko" Emi podobna mina do mnie (bym chciala to zobaczyc bo niewiem czemu takie miny mielismy a szczegolnie Emi ktora ja juz pare razy na Uni widziala..haha..)

Narazie nie mam internetu w domu, bo sie ponowny raz przeprowadzilam, teraz mieszkam calkowicie w miescie, minute od Uni, a internet dopiero bede miala przeniosiony za okolo tydzien, no ale przeciez sa kafejki internetowe oraz net w na Uni :)

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky

Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

3 comments:

Linka said...
This comment has been removed by the author.
Linka said...

Vicky w Ibk= Vicky w hardcorowych akcjach hihihi ;p

Vicky M said...

hahaha..no wiesy, to nie ja to ONI :D